ÄÄÄÄÄÄK!!!! Huusin kovaan ääneen kun huomasin että olin jo 20 minuuttia myöhässä! Rupesin äkkiä pukemaan vaatteita päälleni ja ryntäsin keittiöön. Otin kaksi paussikeksi pakettia ja survoin kengät jalkaani. Kun olin ehtinyt puoleen väliin matkasta huomasin harmikseni, että minulta oli jäänyt reppu kotiin. No lähdin tietenkin takaisin päin ja oti reppuni. Kun saavuin kouluun oli se jo 20 vaille yhdeksän. Olin siis 40 minuuttia myöhässä koulusta. Kun olin saanut haukut ja torut niskaani aloin nolona tehdä äidinkielen tehtäviä. Kun pääsimme välkälle ryntäsimme: Tunturisuden, Gaken ja Ginin kanssa skeittirampeille. No tietenkin tylsän Sari opettajan piti nähdä meidät! Rampeille kun oli kiellettyä mennä kouluaikana. Sari hätisti meidät pois ja antoi varoituksen. Kun Sari oli lähtenyt juoksimme tietenkin takaisin rampeille. Kun välkkä oli loppunut menimme Ympäristöopin tunnille. No koulupäiväni ei teieä kiinnosta joten kelataan kolme tuntia ajassa eteenpäin. Kotona oli sikatylsää kunne Gake soitti minulle ja pyysi rullaluistelemaan. No minä hölmö tietenkin lähdin veljeni rullaluistimilla (koko 42) kun omani oisivat olleet kaapissa (oma kokoni on 38-39) en vain laiskuuttani jaksanut niitä kaivaa kun menin Gakea vastaan eräälle risteykselle (matka sinne on kaksi minuuttia) olin jo kaatunut puskaan kolme kertaa kaksi niistä oli ruusupuskia yksi lehtipuska. Kun olimme luistelleet Gaken kanssa 20 minuuttia lähdimme meille hakemaan juomapullot. Otimme pullot täyteen vettä ja lähdimme rullistelemaan pullot kädessä. Joimme vähän liikaa vettä (en kyllä tajua miten vedestä voisi tulla humalaan) kaaduin suoraan persuksilleni mäessä pullo lensi kädestäni kuin leppäkeihäs ja kieri mäen alas Gake oli kaatunut minua vastapäätä ja nauroimme kuin jotkut humanoidit kännissä. Kun matka taas jatkuin tulimme alikulkutunneliin. Gake kaatui ja hänen pullonsa lensi tien viereen mutta ei lähtenyt vierimään. Gake nauroi ja nousi seisomaan. Hän otti pullonsa mutta tasapino ei ollut oikein hyvä joten hän rupesi pyörimään hassusti. Gake puristi vahingossa pulloaan ja vesi roiskui minun päälleni ja asfaltille. Kun olimme päässeet mäen ylös menimme vähänaikaa suoraan. Sitten tuli alamäki ja olin juuri soittamassa luokkakaverilleni Markuksellle (luokkakaveri ja luokkakaveri niin varmaan) Aloin tietenkin huutaa... katkaisin puhelun ja työnsin puhelimen taskuuni. Viimehetkellä päätin kaatua joten kaaduin Gake teki samoin. Lopulta päätimme ettemme uskaltaisi mennä siinä kunnossa sitä alas rulliksilla joten konttasimme mäen alas. Lopulta kello oli 18 yli kahdeksan illalla joten lähdin kotiin arvatkaa olenko väsynyt kun kirjottelen tätä huoh! En jaksa enää painun suoraa tietä nukkumaan good night!