Join: Kaakaota                                                                                                                                     Söin: Muroja ja leipää                                                                                                                            Mitä opin tästä päivästä: Älä ikinä käänny katsomaan samalla kun hyppäät.. ainakaan farkut jalassa!

 

Joo, eli en ole pitkään aikaan kirjoitellut, mutta voin luvata, että kirjoitan tänne joka ikinen päivä tästä päivästä lähtien! Aamulla menin 10 kouluun, mutta ylösnousu oli vaikea... Herätyskelloni rupesi pirisemään puoli yhdeksältä, mutta tietenkin minä vain pistin sen kiinni ja jatkoin sikeitä. Myöhemmin kun heräsin, tuli aikamoinen kiire, sillä kello oli jo puoli 10. Meidän piti tavata Tiian kanssa vakiopaikassa 20 vaille 10, joten puin äkkiä päälle, nappasin leivän, pomppasin pyörän selkään ja lähdin ajamaan kamalaa vauhtia risteykselle. Tiia odotteli minua siellä jo ja lähdimme kiireenvilkkaa pyöräilemään kohti koulua. Välitunnilla leikimme Tiian kanssa Norjanvuonohevosia ja hypimme "esteiden" yli. Esteet olivat tosiasiassa pukkeja, jotka seisoivat koulumme pikkupihalla. Hyppäsin yhden yli juuri kun Tiia huusi au! Käännyin katsomaan hypätessäni ja tietenkin tipuin spagaattiin... Reidestäni kuului outo naksahdus ja farkut repesivät. Miten noloa! Oli sitten pakko mennä sanomaan opettajalle, sillä en itse pystynyt kävelemään... Opettajamme (2m pitkä tyyppi kaikki sanovat Teroksi, koska sen oikee nimi on Tero XP) Tuli se sitten sinne jossa minä olin vielä Spagaatissa ja huusin sille kovaan ääneen, että Mulla on pienenpieni ongelma... No se sitten tuli ja nosti minut takaisin seisomaa, mutta enhän minä tietenkään pystyssä pysynyt... Polveni naksahti lujasti ja kaaduin suoraan päin pukkia... Opettaja kantoi sitten minut terkkarin luokse ja nyt mulla on todella inhottava ja ällöttävä tukiside joka ulottuu polvesta reiteen... Tulin kotiin ja olin tietokoneella, koska en muuta voinut tehdä, kun vaivoin pääsin ylös asti.. No täällä minä nyt sitten kirjoittelen ja tämän sanon teille: Älkää ikinä kääntykö katsomaan jos kaverinne huutaa au samalla kun hyppäätte! 

~Darkki